It hurts in the heart! :'(

Finaldrömmen tog slut på tio minuter efter två stycken misstag från Arsenals sida. Matchen på Emirates blev till slut 3-1 och United är klara för sin andra raka final.

Förlusten i tisdags mot Manchester United svider verkligen och det gjorde ont rakt in i hjärtat, asso guud! ATT BARA TÄNKA PÅ DET ÄR VÄLDIGT JOBBIGT! men nån gång så måste det väl gå över.

även om det långt ifrån var oväntat att Arsenal skulle åka ut mot världens bästa klubblag, hade jag aldrig i mitt liv trott att vi skulle åka ut på det här sättet, asso FY!  Arsenal får sikta mot nästa säsong - igen.


här är bilder från matchen:

Manchester United's Ji-Sung Park, right takes the ball past Arsenal's Kieran Gibbs, left to score during their Champions League semi-final second leg soccer match at the Emirates stadium in London, Tuesday, May 5, 2009.

Gibbs halkade till (tyckte tvä mkt synd om honom, tog det hårt) och det blev 1-0 (2-0) till Manchester United

Manchester United's Cristiano Ronaldo (C) is challenged by Arsenal's Kieran Gibbs (L) and Abou Diaby (R) during their Champions League semi-final, first leg soccer match in Manchester, northern England, April 29, 2009.

Gibbs och Diaby kämpar för bollen! <3

Manchester United's manager Alex Ferguson, right and Arsenal's manager Arsene Wenger are seen after their Champions League semifinal, first leg, soccer match at Old Trafford Stadium, Manchester, England, Wednesday, April 29, 2009.


"Det var över innan det ens hade börjat. Det här är min största besvikelse under tiden i Arsenal. Jag är så ledsen över att vi gjorde de fantastiska fansen besvikna. Men i ärlighetens namn var United det bättre laget i båda matcherna. Jag önskar dem lycka till i finalen"  Wenger efter matchen, han var väldigt besviken


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0