#14 Barcelona...

Här kommer jag med Barca från ingenstans, liksom anledningen till att jag srkiver typ lite om dem.. kan ni väl nog gissa varför? (ni som vet, behöver nt gissa) ;) HAHAH .. mmh, THEIRRY DANIEL HENRY (MIN MAN, MIN KUNG & MIN IDOL) Henry är kung ME DONT GIVE A DAMN SHIT ABOUT WAT YA DAMN PEOPLE SAYIN BOUT HIM!. He is forever  a living Legend. En lekande, spelande, trallande idol som gjorde Highbury och för den delen Emirates till sin egen lekplats. 226 mål i klubben och DÅ ÄR MAN SOLKLART EN KUNG! a lots of loove to him :)
Igår spelade ju Barca-Bayern Munchen i Camp Nou, asso för bacra så var det LEKSTUGA! det var lätt match för dom.
Matchen slutade med hela 4-0, två mål av Messi, en (RÄTTA MIG INTE DÄR TACK !) mål av Eto och sist med inte minst då Henry säkrade in 4 målet, GÖTT!! :) mmhm


FC Barcelona's Thierry Henry, right, celebrates with his teammate Samuel Eto'o after scoring against FC Baryern Munich during their Champions League quarterfinal 1st leg soccer match at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Wednesday, April 8, 2009.


HAHA! asso för sköööna! T.Henry & S.Eto

FC Barcelona's Lionel Messi of Argentina, right, celebrates his goal with his teammate Samuel Eto'o against Bayern Munich during their Champions League quarterfinal first leg soccer match at the Camp Nou Stadium in Barcelona, Spain, Wednesday, April 8,...

L.Messi & S.Eto firar!

saaafe ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0