BACK ON TRACK! ;)

HAHAH wiiiiih, snacka om att inte ha bloggat på tväää lääääänge shiiit!! :O
För er som inte visste om så har jag varit borta hela sommaren SÅ JÄÄÄVLA GÖTT ASSÅ, var i dubai hela sommaren bäästaste resan jag har någonsin gjort så jävla sköönt vare, gud vad man saknar det :(. Men men some one is back on track now.. i guess "/ haha.

Som nog ni vet så har ju Premier Leauge startat i allra högsta grad och för Arsenals del så har ju det börjat väldigt bra faktis (STOP HATIN PPL), men jag har inte uppdaterat om deras matcher nu sen dom började spela men här är kort vilka matcher dom har spelat:


Barclays Premier Leauge: Arsenal - Everton (6-1)
UEFA Champions Leauge: Arsenal - Celtic (2-0)
Barclays Premier Leauge: Arsenal - Portsmouth (4-1)
UEFA Champions Leauge: Arsenal - Celtic (3-1) 
UEFA Champions League: Arsenal - Manchester United (1-2)

Och nu redan imorgon så spelar vi mot Adebayors (SVIKARE) och Toures nya lag Manchester City. Asso allvar, att Ade orkar verkligen snacka skit å sånt om hur han blev behandlad utav fansen. Klart fansen visar sin missnöje när han inte levererar, men det behöver inte betyda att man går å säger massa saker om fansen på interjuver, jag tycker inte att han spelar dåligt och tycker att han är jätte en bra spelare, men tycker däremot att han bör ändra på sin attityd! :) .. jaa du, ser verkligen emot morgondagens match som verkligen kommer å underhålla en hel del.. we will see people vad macthen kommer å ge :)

tills dess, HOOOLLAA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0